
شاخ خشکیم به ما سردی عالم چه کند پیش ما برگ و بری نیست که سرما ببرد.....
ادامه مطلب
چه خوب بود اگر همه چیز را میشد نوشت. اگر میتوانستم افکار خودم را به دیگری بفهمانم، میتوانستم بگویم. نه... یک احساساتی هست، یک چیزهایی است که نمیشود به دیگری فهماند. نمیشود گفت، آدم را مسخره میکنند.xa0 "صادق هدایت"...
ادامه مطلب