چه خوب بود اگر همه چیز را میشد نوشت. اگر میتوانستم افکار خودم را به دیگری بفهمانم، میتوانستم بگویم. نه... یک احساساتی هست، یک چیزهایی است که نمیشود به دیگری فهماند. نمیشود گفت، آدم را مسخره میکنند.xa0 "صادق هدایت"...